Nyt aattelin esitellä täällä blogissa mun kaikki ratsastusvarusteet. En kerro enkä edes muista niiden mitään hintoja tai merkkejä, mutta näytän vaan mitä kaikkea ratsastusvarusteita mulla on. Aloitetaan:
Mulla on kahet ratsastussukat. Nuo tummemmat oon ostanu Kärkkäiseltä ja nuo toiset Hööksistä.
Tuossa on mun ratsastushousut, joilla mää ratsastan. Nuo on mun kaverin vanhat, niin en tiiä mistä nuo on ostettu.
Tuossa on mun vähän likanen turvaliivi...:D Tuo on mulle vähän iso koska tuo on ostettu mun isosiskolle, mutta nyt se on mun oma.
Tuossa on mun (taas likaset.. :D) talviratsastushanskat. Noissa on siis sillee niinku peukalo ja pikkusormi erissä ja muut sormet samassa sellasessa "alueessa". En tiiä yhtään mistä nuo on ostettu, koska nuokin on aika vanhat.
Tuossa on mun ratsastuskypärä. Tuo on sellanen ihan perus, tossa ei oo mitään "kiristyksiä" eikä mitään sellasia ;)
Tuossa on mun ratsastussaappaat. Mää en käytä noita vielä oikein koskaan, koska nuo on vielä mulle vähän isot (nuokin siskon vanhat)
Tuossa on mun ratsastushousut, joilla mää ratsastan. Nuo on mun kaverin vanhat, niin en tiiä mistä nuo on ostettu.
Tuossa on mun vähän likanen turvaliivi...:D Tuo on mulle vähän iso koska tuo on ostettu mun isosiskolle, mutta nyt se on mun oma.
Tuossa on mun (taas likaset.. :D) talviratsastushanskat. Noissa on siis sillee niinku peukalo ja pikkusormi erissä ja muut sormet samassa sellasessa "alueessa". En tiiä yhtään mistä nuo on ostettu, koska nuokin on aika vanhat.
Tuossa on mun ratsastuskypärä. Tuo on sellanen ihan perus, tossa ei oo mitään "kiristyksiä" eikä mitään sellasia ;)
Tuossa on mun talviratsastuskengät. Nuo on (yllättäen..:D) vähän likaiset, yritin kyllä vähän puhdistaa niitä ;)
Tuossa on mun ratsastussaappaat. Mää en käytä noita vielä oikein koskaan, koska nuo on vielä mulle vähän isot (nuokin siskon vanhat)
Mulla on vielä sellaset (ei talvi) ratsastushanskat ja sellaset mustat perus ratsastushousut, jotka on mulla yleensä vaan sillon ku teen tallitöitä, eli en ratsasta niillä, mutta niistä en nyt saanut tänne kuvaa. Mutta tuossa tais olla muuten mun kaikki ratsastusvarusteet. Ajattelin muuten jonakin päivänä koittaa saada tänne blogiin jotain videota, vaikka jotain My Day:tä ja jos en saa niin teen sen sitten varmaan kuvina. Mutta tää postaus oli nyt tässä, moikkaa!





























