Aika on mennyt kauheen nopeesti, tuntuu että ihan vasta oli viime joulu, vaikka siitä on jo melkein vuosi. Mutta nyt on enää kolme yötä jouluun. Toivottavasti tulee lunta paljon ja sitten tulis pakkasta niin jäis lumet maahan. Nyt on vähän nuo lumet sulanu ja muutenkin on 3 astetta plussan puolella, että en tiiä pysyykö nuo lumet maassa. Toivotaan ainakin että tulee valkoinen joulu :)
Valitettavasti (taaas) tulee vaan tällästä postausta missä ei oikein oo mitään aihetta, mutta lupaan tehdä tässä lähiaikoina "Mun ratsastusvarusteet"-postauksen, jossa siis esitelen mun kaikki ratsastusvarusteet. Ja joulun jälkeen tulee myös joululahjojen esittelypostausta (jos nyt edes saan lahjoja...;)). Aion myös joskus, kunhan jaksan kuvata koko päivän (..), niin tehdä sellasen "Päiväni kuvina" postauksen. Muistakaa ehdotella postausehdotuksia tuonne kommentteihin ja laittaa muutenkin kommenttia, että niistäkin saan vähän inspiraatiota tehdä enemmän postauksia. Ajattelin myös sitten joskus, kun mulla on vähän enemmän lukijoita (jos niitä ees koskaan tulee..) niin tehdä kysymyspostauksen, johon voi sitten laittaa kysymyksiä joihin sitten vastailen. Tai itse asiassa voitte jo nyt laittaa mulle kaikkia kysymyksiä joihin sitten kun niitä on tarpeeksi niin yritän vastailla.
Valitettavasti (taaas) tulee vaan tällästä postausta missä ei oikein oo mitään aihetta, mutta lupaan tehdä tässä lähiaikoina "Mun ratsastusvarusteet"-postauksen, jossa siis esitelen mun kaikki ratsastusvarusteet. Ja joulun jälkeen tulee myös joululahjojen esittelypostausta (jos nyt edes saan lahjoja...;)). Aion myös joskus, kunhan jaksan kuvata koko päivän (..), niin tehdä sellasen "Päiväni kuvina" postauksen. Muistakaa ehdotella postausehdotuksia tuonne kommentteihin ja laittaa muutenkin kommenttia, että niistäkin saan vähän inspiraatiota tehdä enemmän postauksia. Ajattelin myös sitten joskus, kun mulla on vähän enemmän lukijoita (jos niitä ees koskaan tulee..) niin tehdä kysymyspostauksen, johon voi sitten laittaa kysymyksiä joihin sitten vastailen. Tai itse asiassa voitte jo nyt laittaa mulle kaikkia kysymyksiä joihin sitten kun niitä on tarpeeksi niin yritän vastailla.



Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kiitos, kaikille ketkä kommentoivat blogiini positiivisesti! :)