Sivut

keskiviikko 24. kesäkuuta 2015

SUMMER PICS



















NEW BLOG

Moi!

Eli jos joku ei vielä tiennyt niin aloitan nyt bloggaamisen, eli tää on mun blogin eka postaus :) 

Oon siis 10-vuotias tyttö, Elli. Tykkään tosi paljon eläimistä ja meiltäkin löytyy kolme kissaa, Hilma, Salli ja Mauno. Oon ratsastanut vähän yli 1,5 vuotta, eli en vielä kovin kauan. Ja pianonsoittoa oon harrastanut noin 3 vuotta :) Mulla on myös mun kaverin kanssa blogi ellijanina.blogspot.com, joten käykää kurkkaamassa sinnekin jos kiinnostaa ;)




Salli <3

Joo, eli tuossa oli nuo tämän postauksen kuvat :) Aion muuten nyt tässä lähiaikoina, sitten kun tulee joku sellanen päivä missä en ihan koko ajan oo kotona, että tulee edes vähän jotain materiaalia, niin tehdä sellaisen "päiväni kuvina" postauksen :) Tai sitten vaan tavallisen kuvapostauksen.

Mutta joo, tää postaus taisi olla nyt tässä, niin moikka!