Pahoittelen heti alussa kuvatontonta postausta. Halusin vain tulla kirjoittamaan tänne, mutta mulla ei oo nyt mitään kuvamateriaalia. Lupaan ettei tälläiset kuvattomat postaukset toistu, koska tiedän itse että näitä ei ole niin kiva lukea, kuin postauksia jossa on kuvia. Tulipas pitkä höpötys heti alkuun ;)
Moikka!
Tänään päätin tulla tänne blogiin vaan höpöttelemään kaikkea ja kuten jo alussa sanoin ja varmaan huomaattekin että tässä postauksessa ei ole kuvia. Mutta siis nyt on alkanut syysloma, joka on mun mielestä tosi kiva juttu kun ei tarvi aina herätä puoli seitsemän aikaan tylsään herätykseen ja voi vielä heräämisen jälkeenkin jäädä vaan makaamaan sänkyyn, eikä tarvitse heti nousta.
Mää aion lähtä nyt syyslomalla junalla mun mummulaan siskon ja veljeni kanssa. Lähetään sinne maanantaina ja tullaan vissiin lauantaina, ei olla vielä varmoja. Sitten loppusyysloman jota ei kuyllä enään oo kauan sitten jäljellä, niin aion olla vaan kotona.
Tänään aion muuten mennä yhden kaverini kanssa ratsastamaan läheiselle tallille jossa me kumpikin käymme ratsastamassa. Mutta tää höpöttelypostaus tais olla nyt tässä, moikka ja hyvää syyslomaa kaikille!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kiitos, kaikille ketkä kommentoivat blogiini positiivisesti! :)