Kattelin tänään kaikkia blogeja ja näin siellä tälläsen haasteen ja päätin sitten tehä sen vaikka kukaan ei oo mua haastanu, ihan sama. Tällä ei varmaan oo mitään nimeä, en ainakaan mää tiiä sitä vaikka oliski niin laitoin vaan "haaste". Mutta alotetaan vaan:
Haasteen ohjeet:
1. Pitää kertoa 11 outoutta/totuutta itsestään.
2. Pitää vastata haastajan (tässä tapauksessa vastaan sen blogin kysymyksiin, josta löysin tämän, eli Lotan blogista) 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 uutta kysymystä uusille haastetuille.
4. Pitää kertoa kenet haastoi.
5. Ei takaisin haastamista.
11 outoutta/totuutta minusta:
1. Tykkään lukea paljon ja tällä hetkellä lempikirjasarjani on Neiti Etsivä.
2. Tykkään pitää huoneeni yleensä siistinä
3. Harrastan ratsastusta ja pianonsoittoa.
4. Syntymäpäiväni on 4.3.2005.
5. Huoneeni on tällä hetkellä remontissa.
6. Olen menossa ens vuonna neljännelle luokalle.
7. Meillä on kolme kissaa.
8. Minulla on kaksi siskoa ja yksi veli.
9. Asun Pohjois-Pohjanmaalla.
10. Todistuksessa mun keskiarvo oli 9,3.
11. Kuvaan tänne blogiin SONY Cyper-shot kameralla, mutta jotkut kuvat on siskojeni järkkärillä.
11 kysymystä:
1.Minkälainen kännykkä sulla on? Valkonen Samsung galaxy trend plus.
2.Kuinka pitkä koulumatkasi on? Vähän yli neljä kilomertiä.
3.Millä kuljet sen? Pyörällä
4.Mihin maahan haluaisit matkustaa? Islantiin, koska haluaisin uida kuumissa lähteissä ;D
5.Mikä on lempikouluaineesi? Mää tykkään melkein kaikista, mutta ehkä matikka.
6.Suosikki vuodenaika? Kesä
7.Oletko hevoshullu? Olen!!
8.Kuinka pitkä olet? Noin 148cm.
9.Oletko käynyt ulkomailla? Olen
10.Mikä on lempiviikonpäiväsi? Maanantai tai lauantai, ehkä lauantai
11. Mikä on eka mieleentuleva asia, jonka olisit halunnut jättää tekemättä? Se että en uskaltanut hypätä viime uintiviikolla ;DD
11 kysymystä uusille haastetuille:
1.Lempieläimesi?
2.Missä huoneessa olet nyt?
3.Millä kameralla kuvaat?
4.Mitä harrastat?
5.Lempijuomasi?
Haasteen ohjeet:
1. Pitää kertoa 11 outoutta/totuutta itsestään.
2. Pitää vastata haastajan (tässä tapauksessa vastaan sen blogin kysymyksiin, josta löysin tämän, eli Lotan blogista) 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 uutta kysymystä uusille haastetuille.
4. Pitää kertoa kenet haastoi.
5. Ei takaisin haastamista.
11 outoutta/totuutta minusta:
1. Tykkään lukea paljon ja tällä hetkellä lempikirjasarjani on Neiti Etsivä.
2. Tykkään pitää huoneeni yleensä siistinä
3. Harrastan ratsastusta ja pianonsoittoa.
4. Syntymäpäiväni on 4.3.2005.
5. Huoneeni on tällä hetkellä remontissa.
6. Olen menossa ens vuonna neljännelle luokalle.
7. Meillä on kolme kissaa.
| <3 |
9. Asun Pohjois-Pohjanmaalla.
10. Todistuksessa mun keskiarvo oli 9,3.
11. Kuvaan tänne blogiin SONY Cyper-shot kameralla, mutta jotkut kuvat on siskojeni järkkärillä.
11 kysymystä:
1.Minkälainen kännykkä sulla on? Valkonen Samsung galaxy trend plus.
2.Kuinka pitkä koulumatkasi on? Vähän yli neljä kilomertiä.
3.Millä kuljet sen? Pyörällä
4.Mihin maahan haluaisit matkustaa? Islantiin, koska haluaisin uida kuumissa lähteissä ;D
5.Mikä on lempikouluaineesi? Mää tykkään melkein kaikista, mutta ehkä matikka.
6.Suosikki vuodenaika? Kesä
7.Oletko hevoshullu? Olen!!
8.Kuinka pitkä olet? Noin 148cm.
9.Oletko käynyt ulkomailla? Olen
10.Mikä on lempiviikonpäiväsi? Maanantai tai lauantai, ehkä lauantai
11. Mikä on eka mieleentuleva asia, jonka olisit halunnut jättää tekemättä? Se että en uskaltanut hypätä viime uintiviikolla ;DD
11 kysymystä uusille haastetuille:
1.Lempieläimesi?
2.Missä huoneessa olet nyt?
3.Millä kameralla kuvaat?
4.Mitä harrastat?
5.Lempijuomasi?
6.Minkä merkkinen kännykkä sinulla on?
7.Onko sinulla oma huone?
8.Mikä on eka mieleentuleva asia, jonka olisit halunnut jättää tekemättä?
9.Missä maissa olet käynyt?
10.Minkä niminen oli viimeksi tekemäsi postaus?
11.Omistatko mitään eläintä kokonaan yksin? Jos omistat, mitä?
Haastetut:
www.bellahottis.blogspot.com
En keksi muuta, mutta ei kai se nyt paljon ainakaan haittaa
Moikka!!!
7.Onko sinulla oma huone?
8.Mikä on eka mieleentuleva asia, jonka olisit halunnut jättää tekemättä?
9.Missä maissa olet käynyt?
10.Minkä niminen oli viimeksi tekemäsi postaus?
11.Omistatko mitään eläintä kokonaan yksin? Jos omistat, mitä?
Haastetut:
www.bellahottis.blogspot.com
En keksi muuta, mutta ei kai se nyt paljon ainakaan haittaa
Moikka!!!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kiitos, kaikille ketkä kommentoivat blogiini positiivisesti! :)