Moikka!
Nyt tulee tällästä ostospostausta, mutta alkuun eka vähän infoa. En teekkään toista "Viron matka"-postausta, koska en muista siitä matkalta oikein enää mitään, olis pitäny kirjottaa ne jo aikasemmin, mutta en oo millään kerenny. Mutta teen kuitenki sieltä ostosten esittelyä ja muutenki kaikkia kesällä ostettuja juttuja, vaikka en oo hirveesti ostellut mitään, mutta silti.
Mutta mennään nyt niihin ostoksiin;
Ostin tuollaset valkoset tennarit, jostain urheilukaupasta Virosta. En muista sen nimeä, mutta se kauppa oli kuitenki siellä Ülemistessa. Nuo maksoi 18 euroa.
Sitten ostin sukkia, koska mää ainaki tarvin sukkia, koska mun sukat aina jotenki katoaa jonnekki :D Mutta nuo villasukat ostin jostain käsityökaupasta, että on talvella sitten valmiina ;) Ja ne muuten maksoi 10 euroa. Sitten ostin vielä kolme tavallista sukkaparia. En saa niistä nyt tähän kuvaa koska se kuva katos jonnekin... Ostin ne Seppälästä ja ne makso yhteensä 3€.
Sitten ostin tuon paidan taas sieltä Virosta H&M:stä ja tais maksaa 10€. Se on tollanen ihan tavallinen, mutta se on takaa vähän pidempi kuin edestä.
Ja nyt ei enää mikään vaateostos vaan tuollanen kasvojen puhidstusgeeli. Ostin tuon ihan Suomesta jostain sellasista perus maerketista. Se makso 4.25€.
Tuossa oli nyt kaikki ostokset ja kuten näitte, en oo ostellut todellakaan mitenkään paljon, mutta halusin silti tehä tälläsen esittelypostauksen. Mutta moikka!!