Sivut

torstai 31. joulukuuta 2015

MUN RATSASTUSVARUSTEET

Moikka!

Nyt aattelin esitellä täällä blogissa mun kaikki ratsastusvarusteet. En kerro enkä edes muista niiden mitään hintoja tai merkkejä, mutta näytän vaan mitä kaikkea ratsastusvarusteita mulla on. Aloitetaan:



Mulla on kahet ratsastussukat. Nuo tummemmat oon ostanu Kärkkäiseltä ja nuo toiset Hööksistä.


Tuossa on mun ratsastushousut, joilla mää ratsastan. Nuo on mun kaverin vanhat, niin en tiiä mistä nuo on ostettu.



Tuossa on mun vähän likanen turvaliivi...:D Tuo on mulle vähän iso koska tuo on ostettu mun isosiskolle, mutta nyt se on mun oma.



Tuossa on mun (taas likaset.. :D) talviratsastushanskat. Noissa on siis sillee niinku peukalo ja pikkusormi erissä ja muut sormet samassa sellasessa "alueessa". En tiiä yhtään mistä nuo on ostettu, koska nuokin on aika vanhat.



Tuossa on mun ratsastuskypärä. Tuo on sellanen ihan perus, tossa ei oo mitään "kiristyksiä" eikä mitään sellasia ;)



Tuossa on mun talviratsastuskengät. Nuo on (yllättäen..:D) vähän likaiset, yritin kyllä vähän puhdistaa niitä ;)


Tuossa on mun ratsastussaappaat. Mää en käytä noita vielä oikein koskaan, koska nuo on vielä mulle vähän isot (nuokin siskon vanhat)

Mulla on vielä sellaset (ei talvi) ratsastushanskat ja sellaset mustat perus ratsastushousut, jotka on mulla yleensä vaan sillon ku teen tallitöitä, eli en ratsasta niillä, mutta niistä en nyt saanut tänne kuvaa. Mutta tuossa tais olla muuten mun kaikki ratsastusvarusteet. Ajattelin muuten jonakin päivänä koittaa saada tänne blogiin jotain videota, vaikka jotain My Day:tä ja jos en saa niin teen sen sitten varmaan kuvina. Mutta tää postaus oli nyt tässä, moikkaa!

tiistai 29. joulukuuta 2015

JOULULAHJAT

Moikka!

Nyt on joulu mennyt jo ohi ja ihan kohta on jo vuosi 2016! :) Mutta tässä postaukessa ajattelin esitellä mun joululahjat, mitä siis tuli aika paljon :) Mutta aloitetaan  ilman suurempia höpötyksiä;



Mää sain tuollasen hevoskirjotusalustan, mitä olin aika paljon toivonutkin :) Tuo oli siis tosi kiva! :)


Sitten sain The Body Shopin tuollasia pakkauksia. Noistakin tykkäsin tosi paljon, nuo tulee kyllä käyttöön! :)


Sitten sain kaks tuollasta lyijytäytekynää ja niihin lyijyjä. Ja sitten tuollasen vihon, josta tuli mun uus päiväkirja :)


Sitten sain myös tuollasen hevosrotukirjan. Tuokin oli tosi kiva lahja :)


Sitten sain huulirasvan ja -kiillon. Nuokin oli tosi kivoja lahjoja :) (Mää en tiiä onko mitään järkeä laittaa aina että "tuokin oli tosi kiva lahja", koska kaikki lahjat oli mun mielestä kivoja :D)


Sitten sain myös tuollasen harjan, jota olin myös toivonut. 


Ja sain myös 2016-vuoden seinäkalenterin. Pitäs vielä keksiä tuolle paikka mihin laitan tuon :)

Tuossa oli mun kaikki joululahjat, josta sain kuvan. Koska sain myös säkkituolin, T-paidan, paidan, sukkia, hupparin ja housut, mutta en saanut niistä tänne kuvia, koska ne kuvat oli niin huonolaatuisia ja niissä oli sellasia outoja palloja :/

Ihan pian (toivottavasti tän vuoden puolella) tulee muuten se "Mun ratsastusvarusteet"-postaus. Mutta lopetan tän postauksen tähän, moikka!

maanantai 21. joulukuuta 2015

"KOLME YÖTÄ JOULUUN ON..." ♪

Moikka!
 
Aika on mennyt kauheen nopeesti, tuntuu että ihan vasta oli viime joulu, vaikka siitä on jo melkein vuosi. Mutta nyt on enää kolme yötä jouluun. Toivottavasti tulee lunta paljon ja sitten tulis pakkasta niin jäis lumet maahan. Nyt on vähän nuo lumet sulanu ja muutenkin on 3 astetta plussan puolella, että en tiiä pysyykö nuo lumet maassa. Toivotaan ainakin että tulee valkoinen joulu :)

 Valitettavasti (taaas) tulee vaan tällästä postausta missä ei oikein oo mitään aihetta, mutta lupaan tehdä tässä lähiaikoina "Mun ratsastusvarusteet"-postauksen, jossa siis esitelen mun kaikki ratsastusvarusteet. Ja joulun jälkeen tulee myös joululahjojen esittelypostausta (jos nyt edes saan lahjoja...;)). Aion myös joskus, kunhan jaksan kuvata koko päivän (..), niin tehdä sellasen "Päiväni kuvina" postauksen. Muistakaa ehdotella postausehdotuksia tuonne kommentteihin ja laittaa muutenkin kommenttia, että niistäkin saan vähän inspiraatiota tehdä enemmän postauksia. Ajattelin myös sitten joskus, kun mulla on vähän enemmän lukijoita (jos niitä ees koskaan tulee..) niin tehdä kysymyspostauksen, johon voi sitten laittaa kysymyksiä joihin sitten vastailen. Tai itse asiassa voitte jo nyt laittaa mulle kaikkia kysymyksiä joihin sitten kun niitä on tarpeeksi niin yritän vastailla.