Sivut

lauantai 17. lokakuuta 2015

HÖPÖTTELYÄ

Pahoittelen heti alussa kuvatontonta postausta. Halusin vain tulla kirjoittamaan tänne, mutta mulla ei oo nyt mitään kuvamateriaalia. Lupaan ettei tälläiset kuvattomat postaukset toistu, koska tiedän itse että näitä ei ole niin kiva lukea, kuin postauksia jossa on kuvia. Tulipas pitkä höpötys heti alkuun ;)

Moikka!

Tänään päätin tulla tänne blogiin vaan höpöttelemään kaikkea ja kuten jo alussa sanoin ja varmaan huomaattekin että tässä postauksessa ei ole kuvia. Mutta siis nyt on alkanut syysloma, joka on mun mielestä tosi kiva juttu kun ei tarvi aina herätä puoli seitsemän aikaan tylsään herätykseen ja voi vielä heräämisen jälkeenkin jäädä vaan makaamaan sänkyyn, eikä tarvitse heti nousta. 

Mää aion lähtä nyt syyslomalla junalla mun mummulaan siskon ja veljeni kanssa. Lähetään sinne maanantaina ja tullaan vissiin lauantaina, ei olla vielä varmoja. Sitten loppusyysloman jota ei kuyllä enään oo kauan sitten jäljellä, niin aion olla vaan kotona. 

Tänään aion muuten mennä yhden kaverini kanssa ratsastamaan läheiselle tallille jossa me kumpikin käymme ratsastamassa. Mutta tää höpöttelypostaus tais olla nyt tässä, moikka ja hyvää syyslomaa kaikille!

tiistai 13. lokakuuta 2015

OSTOKSIA & KUULUMISIA

Moi!

Nyt tulee postausta, jossa kerron vähän mun kuulumisia. Nyt vähän aikaa kaikki kuvat täällä blogissa on otettu mun kännykällä, eli ne ei oo kauheen laadukkaita, mutta pakko kuvata kännykällä koska kamera on rikki. 

Nyt on siis tiistai. Tänään mulla loppui koulu jo yhdeltätoista niin pääsin aikasin kotiin. Mulle tuli yks mun kaveri ja se lähti kolmen aikaan. Sitten joskus neljän aikaan lähdin yhden mun toisen kaverin kanssa kirpputorille ja muutenkin kauppaan. Sieltä mulla tarttu mukaan rannekello, kukkaro ja pompuloita.



Ostin tuollasen pikkukukkaron, koska se oli niin söpö :3 Se maksoi 3,90€



Sitten ostin tuollasia minipuhelinlankapompuloita (pitkä sana?), koska mun pompulat katoaa aina jonnekki, joten mää tarvin tollasia. Nuokin makso 3,90€



Sitten ostin vielä tuollasen söpön pöllökellon :3 Huomaa että tykkään pöllöistä... ;) Mutta tuo on tosi kiva tuollanen musta ja hintaa tuolla oli 10€

Tuossa mun kaikki tämän päivän ostokset ja lopetan tän postauksen nyt tähän, koska mun pitää mennä siivoomaan, pakkamaan reppu ja ja ja... Joten moikkaa!!!