Sivut

sunnuntai 30. elokuuta 2015

HILJAISELOA

Moikka taas!

Nyt tulin ilmoittamaan tänne blogiin, että pidän nyt pientä taukoa bloggaamisesta, koska kamera on ollut rikki, niin ei oo oikein saanu tänne mitään kuvamateriaalia niin ei sitten oo innostusta kirjottaa joka postausta ilman kuvia.


Sori tuo laatu...
Mutta siis alan sitten taas (toivottavasti ;) vähän aktiivisemmin bloggaamaan tänne, mutta nyt siis on taukoa siihen asti, että saadaan taas kamera kuntoon.

Mutta tää postaus oli vaan tällänen pikainen infopostaus, joten moikka!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kaikille ketkä kommentoivat blogiini positiivisesti! :)