Sivut

keskiviikko 29. heinäkuuta 2015

VIRON MATKA osa 1

Moikka!

Eli me oltiin siis päivät 16.7.-22.7.2015 Virossa. Tajusin just että en ees kuvaillu siellä paljon kameralla, koska kuvasin suurimmaksi osaksi kännykällä, mutta en voi ladata niitä tietokoneelle, koska se johto millä ne ladataan, on hukassa... Kirjotan nyt joka päivältä jonku suht. lyhyen selostuksen kuvien kanssa joita mulla ei nyt sitten hirveesti oo.

16.7.2015. torstaina oltiin siis vielä aamulla kotona ja herätys oli aika aikasin, 5.30 ja lähettiin ajamaan Helsinkiin päin joskus 6.30-7.00 (en muista tarkalleen viikon takaa). Laiva lähti siis 16.30 Helsingin satamasta. Ja se oli perillä joskus puoli seitsemän aikaan. Me etittiin Virossa aika kauan sitä paikkaa minne oltiin menossa, mutta kyllä me se sitten lopulta löydettiin :) Eli siis mentiin meijän tuttujen asuntoon mikä on siellä Virossa. Ja siis mulla ei oo ekalta päivältä yhtään kuvaa muuta ku kännykässä, joten pahoittelut siitä.

17.7.2015 perjantaina lähettiin jo aika aamulla etsimään Tallinnan vanhaan kaupunkiin. Ei löydetty sinnekään ihan ongelmitta, mutta päästiin kuitenkin sinne. Ja vielä yhtäkkiä alko sataan ihan kaatamalla, niin sekin vielä hankaloitti sen paikan löytämistä. Siellä vanhassa kaupungissa syötiin ja kierreltiin siellä. En muistaakseni ostanut sieltä mitään.






Sitten ku tultiin takas sieltä vanhasta kaupungista, niin "levättiin" vähän aikaa ja sitten lähettiin yhteen kauppakeskukseen. Sen nimi tais olla Ülemiste. Ostin sieltä paidan ja kengät, mutta en laita vielä niistä mitään kuvaa, koska teen ostostenesittely postauksen vähän myöhemmin.

18.7.2015 lauantaina me lähettiin joskus aamupäivällä ajamaan Pärnuun yhteen majataloon, minkä nimi oli Männiku. Oltiin siellä siis kolme yötä. En muista mitä tehtiin sinä päivänä, mutta ei varmaan kovin ihmellistä.

Lopetan nyt tän Viron matkan ekan osan. Ens postaus on varmaan ostosten esittely ja sitten osa 2, tai sitten laitan ne samaan postaukseen, en tiiä vielä.


Moikka!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kaikille ketkä kommentoivat blogiini positiivisesti! :)