Sivut

sunnuntai 5. kesäkuuta 2016

BLOGI LOPETTAA

Tää postaus on tän blogin viimenen postaus, koska en enää jaksa, eikä mulla oo motivaatiota kirjottaa tätä blogia enää. Monesti aattelen sillee että nyt mun on pakko tehä postaus koska en oo tehny pitkään aikaan, mutta en silti yhtään tiiä mistä kirjottaisin. Enkä halua pitää tätä blogia sillee "pakosta". Joten lopetan tän blogin pitämisen tähän. Moikka!

  
Hyvää kesää kaikille!

maanantai 21. maaliskuuta 2016

OSTOKSIA

Moikka!

Kävin sunnuntaina mun kaverin Ellin kanssa Zeppeliinissä. Ajattelin tehdä sieltä tälläsen ostosten esittely-postauksen. En ala tähän alkuun höpöttelemään enempää, mennään suoraan niihin ostoksiin;



Ostin Seppälästä tuollasen EOS-huulirasvan. Seppälästä ostin myös mustan kynsilakan, mutta en ottanut siitä tähän kuvaa. Tuo EOS-huulirasva maksoi 8€ ja se kynsilakka 3,95€.


Sitten ostin Prismasta vähän koulutarvikkeita. Ostin sieltä siis kaks tuollasta Stabilo-kumia ja muistilappuja. Nuo kumit maksoi 1,95€ ja muistilaput vissiin 3,95€.



Prismasta ostin myös tuollasia pieniä Stabilo-kyniä. Oon aika kauan halunnut tollasia ja nyt löysin niitä Prismasta niin ostin nuo. Tuo maksoi 14,95€.


Sitten ostin Glitteristä tollasen kasan pompuloita. Mulla menee tosi helposti pompulat hukkaan niin nuo tuli tarpeeseen :) Ja nuo maksoi yhteensä 3,90€.

Ostin muuten vielä H&M:stä kaka perus toppia, mustan ja valkosen, mutta en saanut niistä tänne kuvaa, koska niihin tuli outoja palloja.. Aina muuten jos yritän ottaa vaatteista tänne blogiin kuvia niin niihin kuviin tulee sellasia palloja.. :D Mutta ei palloista sen enempää, tää pikainen ostosten esittely oli nyt tässä, moikka!

sunnuntai 13. maaliskuuta 2016

ROOMAN MATKA

Moi! Mulla oli siis nyt tää viikko hiihtolomaa. Oltiin tän viikon maanantaista perjantaihin Italiassa, Roomassa. Ja tää postaus on siis siitä Rooman matkasta. Tästä postauksesta tulee sitten tosi kuvapainotteinen, koska otin siellä aika paljon kuvia ja en oikein osannu karsia niitä, joten tässä nyt on aika paljon kuvia, niinku jo sanoin (oikeesti mitä nää mun selostukset on?? :D). Sanon vielä tähän alkuun, että kaikki tän postauksen kuvat on otettu mun kännykällä, joten ne ei edusta mitään parhainta laatua ;)


Oltiin siellä yötä sellasessa loma-asunnossa ja oltiin siellä siis koko perheellä. Meijän lento lähti Italiaan maanantai-aamuna klo 7.10 ja lähti takaisin tänne Suomeen perjantaina klo 10.30, Suomen aikaan 11.30.

Käytiin ekana päivänä (maanantaina) kattomassa Colosseumia. Ei vielä menty sinne sisälle, mutta oltiin siinä ulkona kattomassa ja kuvaamassa sitä. Käytiin siellä sisällä pari päivää myöhemmin, tais olla torstaina. Se oli mun mielestä tosi hieno ulkoa ja myös sisältä! :) 


Colosseum ulkoa päin 

Colosseum sisältä 


Se meijän majapaikka oli tosi lähellä (500 metrin päässä) sellasesta suihkulähteestä, Fontana di Trevistä. Käytiin siinä suihkulähteellä kaks kertaa sen meijän matkan aikana. Ja sekin oli mun mielestä hieno :)



Käytiin tiistaina Pietarinkirkossa. Kiivettiin myös sinne Pietarinkirkon kupoliin. Ne portaat mitkä sinne meni, oli välillä niin kapeat, että ei melkein mahtunu kävelemään "normaalisti", vaan piti mennä sillee sivuttain. Niistä portaista en saanut yhtään kuvaa, mutta on mulla sieltä muualta vähän kuvia :)


Pietarinkirkko sisältä
Pietarinkirkon kupolista otettu kuva :)




Tossa oli ne nähtävyydet ja paikat mistä aioin tässä teille kertoa. Aattelin myös esitellä tän postauksen lopussa mun ostokset sieltä Roomasta. En tee niistä mitään erillistä postausta, koska ostoksia oli sen verran vähän. Mutta esittelen ne siis nyt:


Ostin kolme kynsilakkaa OVS:stä. Yks tuollanen purkki maksoi 2,99€.


Sitten ostin myös tuollasen BabyLips Electro-huulirasvan. Ostin tuonkin OVS:stä. Tuo maksoi 3,99€.
 

Sitten ostin tuollasen Italia-pussukan, johon voi laittaa esim rahaa. Tuon ostin jostain sellasesta kaupasta, joita oli katujen varrella. Ja tuo maksoi 3,00€.


Ostin tuollasen paidan OVS:stä. Tuo oli mun synttärilahja (mun synttärit oli 4.3), sain valita Roomasta jonku lahjan. Mutta tuo maksoi 24,95€.

Tuossa oli mun kaikki ostokset. En oo kauheen hyvä selittämään tälläsista matkoista, mutta päätin, kuitenki tehä tän postauksen. Toivottavasti tykkäsitte tästä postauksesta ja muistakaa laittaa tonne postauksen alla oleviin arvosteluihin, että mitä tykkäsitte tästä postauksesta. Ja laittakaa myös kysymyksiä siihen kysymyspostaukseen (oon sanonu siitä jo kolmessa postauksessa, mutta ei oo tullu vielä yhtään kysymysyä..:D). Tää postaus oli tässä, moikka!

tiistai 16. helmikuuta 2016

ASIAA

Moikka! 

Nyt mulla ei (yllättäen...) oo oikein mitään aihetta, ja siitä tässä postauksessa kirjoitankin. Eli en oikein keksi mitään postausaihetta, koska olis varmaan aika tylsää jos aina tulis niitä samanlaisia kuulumispostauksia, mitä nyt on tullu. Ja muutenkin, nyt ei oikein oo inspiraatiota kauheesti bloggaamiseen. Eli pidän täällä blogissa tauon, niin pitkän että jaksan taas alkaa postaamaan aktiivisesti ja inspiraatiota löytyy bloggaamiseen.

Mutta muistakaa, että vaikka tää blogi onkin nyt tälläsellä tauolla, niin voitte silti laittaa siihen kysymyspostaukseen (mistä oon tässä viime postauksissa maininnutkin) kysymyksiä. Ja muutenkin postausehdotuksia, mää varmasti niitä toteutan vielä tämän vuoden puolella ;)


tiistai 19. tammikuuta 2016

ALKUVUODEN KUULUMISIA

Moikka! Tää on vasta eka postaus tälle vuodelle, koska en vaan yksinkertaisesti oo keksinyt mitään aihetta mistä postata. Joten muistakaa siis ehdotella tuonne kommentteihin, jos tulee jotain postausehdotuksia mieleen. Ja muuten, aion tehdä sen kysymyspostauksen sitten kun on tarpeeksi kysymyksiä, niin siihenkin voitte laittaa kysymyksiä jos keksitte.

Nyt on vihdoin tullut enemmän lunta ja pakkasta, paitsi että mun puolesta pakkasta sais olla ainakin 10 astetta vähemmän, koska ei oikein tarkene olla kauheesti ulkona, vaan heti tulee kylmä. Mutta kylmyydestä huolimatta (-25.2... hrr) kävin äsken ottamassa kuvia tänne, joten laitan nyt ne tähän. 









Tuossa oli mun blogihistorian ekat lumiset kuvat. Sori muuten jos jotku kuvat on vähän epätarkkoja, koska mun kamera millä tavallisesti kuvaan on vieläki rikki, joten kaikki tän blogin kuvat mitä tänne laitan on kuvattu mun kännykällä, missä ei oo mikään huippulaatu. 

Mutta ei mulla muuta asiaa ollu, tulin vaan päivittämään tätä blogia, ettei taas tuu kauheen pitkää taukoa. Ja muuten, muistakaa lähettää siihen kysymyspostaukseen kysymyksiä, niin vastaan niihin sitten kun niitä on tarpeeksi, eli ainakin 20. Mutta meen nyt kertaamaan kokeeseen, moikka!