Moikka!
Eli me oltiin siis päivät 16.7.-22.7.2015 Virossa. Tajusin just että en ees kuvaillu siellä paljon kameralla, koska kuvasin suurimmaksi osaksi kännykällä, mutta en voi ladata niitä tietokoneelle, koska se johto millä ne ladataan, on hukassa... Kirjotan nyt joka päivältä jonku suht. lyhyen selostuksen kuvien kanssa joita mulla ei nyt sitten hirveesti oo.
16.7.2015. torstaina oltiin siis vielä aamulla kotona ja herätys oli aika aikasin, 5.30 ja lähettiin ajamaan Helsinkiin päin joskus 6.30-7.00 (en muista tarkalleen viikon takaa). Laiva lähti siis 16.30 Helsingin satamasta. Ja se oli perillä joskus puoli seitsemän aikaan. Me etittiin Virossa aika kauan sitä paikkaa minne oltiin menossa, mutta kyllä me se sitten lopulta löydettiin :) Eli siis mentiin meijän tuttujen asuntoon mikä on siellä Virossa. Ja siis mulla ei oo ekalta päivältä yhtään kuvaa muuta ku kännykässä, joten pahoittelut siitä.
17.7.2015 perjantaina lähettiin jo aika aamulla etsimään Tallinnan vanhaan kaupunkiin. Ei löydetty sinnekään ihan ongelmitta, mutta päästiin kuitenkin sinne. Ja vielä yhtäkkiä alko sataan ihan kaatamalla, niin sekin vielä hankaloitti sen paikan löytämistä. Siellä vanhassa kaupungissa syötiin ja kierreltiin siellä. En muistaakseni ostanut sieltä mitään.
Sitten ku tultiin takas sieltä vanhasta kaupungista, niin "levättiin" vähän aikaa ja sitten lähettiin yhteen kauppakeskukseen. Sen nimi tais olla Ülemiste. Ostin sieltä paidan ja kengät, mutta en laita vielä niistä mitään kuvaa, koska teen ostostenesittely postauksen vähän myöhemmin.
18.7.2015 lauantaina me lähettiin joskus aamupäivällä ajamaan Pärnuun yhteen majataloon, minkä nimi oli Männiku. Oltiin siellä siis kolme yötä. En muista mitä tehtiin sinä päivänä, mutta ei varmaan kovin ihmellistä.
Lopetan nyt tän Viron matkan ekan osan. Ens postaus on varmaan ostosten esittely ja sitten osa 2, tai sitten laitan ne samaan postaukseen, en tiiä vielä.
Moikka!!
Moi!
Kattelin tänään kaikkia blogeja ja näin siellä tälläsen haasteen ja päätin sitten tehä sen vaikka kukaan ei oo mua haastanu, ihan sama. Tällä ei varmaan oo mitään nimeä, en ainakaan mää tiiä sitä vaikka oliski niin laitoin vaan "haaste". Mutta alotetaan vaan:
Haasteen ohjeet:
1. Pitää kertoa 11 outoutta/totuutta itsestään.
2. Pitää vastata haastajan (tässä tapauksessa vastaan sen blogin kysymyksiin, josta löysin tämän, eli Lotan blogista) 11 kysymykseen.
3. Haastetun pitää keksiä 11 uutta kysymystä uusille haastetuille.
4. Pitää kertoa kenet haastoi.
5. Ei takaisin haastamista.
11 outoutta/totuutta minusta:
1. Tykkään lukea paljon ja tällä hetkellä lempikirjasarjani on Neiti Etsivä.
2. Tykkään pitää huoneeni yleensä siistinä
3. Harrastan ratsastusta ja pianonsoittoa.
4. Syntymäpäiväni on 4.3.2005.
5. Huoneeni on tällä hetkellä remontissa.
6. Olen menossa ens vuonna neljännelle luokalle.
7. Meillä on kolme kissaa.
 |
| <3 |
8. Minulla on kaksi siskoa ja yksi veli.
9. Asun Pohjois-Pohjanmaalla.
10. Todistuksessa mun keskiarvo oli 9,3.
11. Kuvaan tänne blogiin SONY Cyper-shot kameralla, mutta jotkut kuvat on siskojeni järkkärillä.
11 kysymystä:
1.Minkälainen kännykkä sulla on? Valkonen Samsung galaxy trend plus.
2.Kuinka pitkä koulumatkasi on? Vähän yli neljä kilomertiä.
3.Millä kuljet sen? Pyörällä
4.Mihin maahan haluaisit matkustaa? Islantiin, koska haluaisin uida kuumissa lähteissä ;D
5.Mikä on lempikouluaineesi? Mää tykkään melkein kaikista, mutta ehkä matikka.
6.Suosikki vuodenaika? Kesä
7.Oletko hevoshullu? Olen!!
8.Kuinka pitkä olet? Noin 148cm.
9.Oletko käynyt ulkomailla? Olen
10.Mikä on lempiviikonpäiväsi? Maanantai tai lauantai, ehkä lauantai
11. Mikä on eka mieleentuleva asia, jonka olisit halunnut jättää tekemättä? Se että en uskaltanut hypätä viime uintiviikolla ;DD
11 kysymystä uusille haastetuille:
1.Lempieläimesi?
2.Missä huoneessa olet nyt?
3.Millä kameralla kuvaat?
4.Mitä harrastat?
5.Lempijuomasi?
6.Minkä merkkinen kännykkä sinulla on?
7.Onko sinulla oma huone?
8.Mikä on eka mieleentuleva asia, jonka olisit halunnut jättää tekemättä?
9.Missä maissa olet käynyt?
10.Minkä niminen oli viimeksi tekemäsi postaus?
11.Omistatko mitään eläintä kokonaan yksin? Jos omistat, mitä?
Haastetut:
www.bellahottis.blogspot.com
En keksi muuta, mutta ei kai se nyt paljon ainakaan haittaa
Moikka!!!
Moikka!
Nyt tulee tällästä lyhyttä infopostausta. Eli pidän nyt vähän aikaa taukoa, joten ei tule nyt vähään aikaan mitään postausta, mutta noin viikon jälkeen sitten tulee taas postauksia. Mutta joo, tulin nyt vaan ilmoittamaan tän joten ei sitten tarvi ihmetellä, että miksei tuu postausta.
Moi!
Nyt ei oo siis sen takia tullut vähään aikaan postauksia, koska oon ollu sairaana ja sitten en oo muutenkaan vaan kerenny/pystyny.
Mutta nyt tulee taas tällästä kesäkuvapostausta. Ulkona on nyt vihdoin ihanan kesäistä, että siellä on niin hauskaa kuvailla kaikkea kesäistä (ja vähän muutakin kyllä...).
Mutta mennään nyt jo suoraan niihin kuviin ilman mitään pidempää introa.
 |
| Mauno <3 |
 |
| Ja tässä on Hilma <3 |
Tuossa nyt nuo kuvat. Seuraavaa postausta odotellessa, joka tulee varmaan huomenna tai ylihuomenna, niin MOIKKA!