Sivut

perjantai 20. marraskuuta 2015

SYKSY & KUULUMISIA

Moi! Tää postaus on nyt tällänen lyhyt kuulumispostaus, mutta yritän saada tehtyä vähän laadukkaampiakin postauksia tässä mahdollisimman pian. Nyt on siis perjantai ja mulla loppu tänään kahelta koulu, mutta mulla alko vielä kolmelta kokkikerho joka loppui puoli viideltä niin pääsin kotiin vasta vähän ennen viittä. 

Koulun jälkeen tein vaan kaikki perusjutut (välipala, läksyt yms.) ennen ku aloin kirjottamaan tätä postausta. Tänään en aio tehdä mitään kummallisempaa ja huominenkin on varmaan aika perus päivä, meen ehkä mun kaverille :) Nyt mulla on just niitä ihan perus päiviä, joten älkää ihmetelkö jos nyt ei tuu postauksia kauheen useasti...


Mää ite oon tosi sellanen jouluihminen ja ootan aina joulua ihan innoissaan ;) Tiiättekö sen jouluisen tunnelman esim. jouluaattona ja muutenkin joulun lähellä, se on vaan tosi siistiä ku tulee joulu. Mutta se on tosi masentavaa ku on vaan tällästä pimeetä ja märkää, miksei sitä lunta voi tulla?? Ei siihenkään oo enää ku kuukausi ja 4 päivää (jos nyt oikein laskin..), toivottavasti edes sillon on lunta.. Aika on menny hirveen nopeesti, tuntuu että ihan vasta oli viime joulu ja uusi vuosi yms.? :O

Mutta tää postaus alkaa olla jo aika lopussa, muistakaa laittaa kommenttia tuonne alas ja laittakaa teidän mielipidettä näistä postauksista, mun blogin ulkonäöstä, näistä tän blogin kuvista ja muutenkin tästä blogista. Muista myös kertoa mielipiteesi postauksen alla oleviin "arvosteluihin". Mutta meen nyt soittamaan pianoa, joten moikkaa!