Minä
Olen vuonna 2005 syntynyt tyttö, Elli. Kirjoitan tätä blogia itse, eli tämä on oma blogini. En ole kovin aktiivinen bloggaaja, mutta postaan aina kun kerkeän ja jaksan. Olen harrastanut ratsastusta vähän yli 2 vuotta ja pianonsoittoa noin 3 vuotta. Tykkään tosi paljon eläimistä ja meiltäkin löytyy kissa, Mauno. Perheeseeni kuuluu kaksi isosiskoa, yksi pikkuveli ja vanhemmat.
 |
| Minä |
 |
| Mauno <3 |
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kiitos, kaikille ketkä kommentoivat blogiini positiivisesti! :)