Sivut

tiistai 29. joulukuuta 2015

JOULULAHJAT

Moikka!

Nyt on joulu mennyt jo ohi ja ihan kohta on jo vuosi 2016! :) Mutta tässä postaukessa ajattelin esitellä mun joululahjat, mitä siis tuli aika paljon :) Mutta aloitetaan  ilman suurempia höpötyksiä;



Mää sain tuollasen hevoskirjotusalustan, mitä olin aika paljon toivonutkin :) Tuo oli siis tosi kiva! :)


Sitten sain The Body Shopin tuollasia pakkauksia. Noistakin tykkäsin tosi paljon, nuo tulee kyllä käyttöön! :)


Sitten sain kaks tuollasta lyijytäytekynää ja niihin lyijyjä. Ja sitten tuollasen vihon, josta tuli mun uus päiväkirja :)


Sitten sain myös tuollasen hevosrotukirjan. Tuokin oli tosi kiva lahja :)


Sitten sain huulirasvan ja -kiillon. Nuokin oli tosi kivoja lahjoja :) (Mää en tiiä onko mitään järkeä laittaa aina että "tuokin oli tosi kiva lahja", koska kaikki lahjat oli mun mielestä kivoja :D)


Sitten sain myös tuollasen harjan, jota olin myös toivonut. 


Ja sain myös 2016-vuoden seinäkalenterin. Pitäs vielä keksiä tuolle paikka mihin laitan tuon :)

Tuossa oli mun kaikki joululahjat, josta sain kuvan. Koska sain myös säkkituolin, T-paidan, paidan, sukkia, hupparin ja housut, mutta en saanut niistä tänne kuvia, koska ne kuvat oli niin huonolaatuisia ja niissä oli sellasia outoja palloja :/

Ihan pian (toivottavasti tän vuoden puolella) tulee muuten se "Mun ratsastusvarusteet"-postaus. Mutta lopetan tän postauksen tähän, moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kaikille ketkä kommentoivat blogiini positiivisesti! :)