Nyt on joulu mennyt jo ohi ja ihan kohta on jo vuosi 2016! :) Mutta tässä postaukessa ajattelin esitellä mun joululahjat, mitä siis tuli aika paljon :) Mutta aloitetaan ilman suurempia höpötyksiä;
Mää sain tuollasen hevoskirjotusalustan, mitä olin aika paljon toivonutkin :) Tuo oli siis tosi kiva! :)
Sitten sain The Body Shopin tuollasia pakkauksia. Noistakin tykkäsin tosi paljon, nuo tulee kyllä käyttöön! :)
Sitten sain kaks tuollasta lyijytäytekynää ja niihin lyijyjä. Ja sitten tuollasen vihon, josta tuli mun uus päiväkirja :)
Sitten sain myös tuollasen hevosrotukirjan. Tuokin oli tosi kiva lahja :)
Sitten sain huulirasvan ja -kiillon. Nuokin oli tosi kivoja lahjoja :) (Mää en tiiä onko mitään järkeä laittaa aina että "tuokin oli tosi kiva lahja", koska kaikki lahjat oli mun mielestä kivoja :D)
Sitten sain myös tuollasen harjan, jota olin myös toivonut.

Ja sain myös 2016-vuoden seinäkalenterin. Pitäs vielä keksiä tuolle paikka mihin laitan tuon :)
Tuossa oli mun kaikki joululahjat, josta sain kuvan. Koska sain myös säkkituolin, T-paidan, paidan, sukkia, hupparin ja housut, mutta en saanut niistä tänne kuvia, koska ne kuvat oli niin huonolaatuisia ja niissä oli sellasia outoja palloja :/
Ihan pian (toivottavasti tän vuoden puolella) tulee muuten se "Mun ratsastusvarusteet"-postaus. Mutta lopetan tän postauksen tähän, moikka!






Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kiitos, kaikille ketkä kommentoivat blogiini positiivisesti! :)