Sivut

lauantai 26. syyskuuta 2015

ASIOITA JOISTA TYKKÄÄN

Moikka!

Nyt päätin tulla taas koneelle kirjottamaan postausta, vaikka ei olla vieläkään saatu meijän kameraa korjattua, joten ei oo siis vieläkään uusia kuvia. 

Mutta tänään ajattelin tehä postauksen, jossa kerron asioita joista tykkän. Eli siis nää asiat on jotain sellasia ihan perusjuttuja, mutta kuitenki mun mielestä jotenki tosi kivoja. Mutta mennään nyt asiaan;

Puhtaat lakanat Se on vaan jotenki niin kiva tunne ku tietää että kohta saa mennä nukkumaan puhtaisiin lakanoihin. Ne on vaan jotenki sellaset ihanan kovat tai sellaset oudot, ymmärrätte varmaan? ;)


♥ Uudet vaatteet Se on jotenki tosi kivaa ku ostaa jonku kivan vaatteen tai vaikka kengät ja sitten ku käyttää niitä ekan kerran niin se on jotenki tosi hauskaa.

Ratsastus Mää oikeesti rakastan ratsastusta! Se on varsinki tosi kivaa jos se hevonen tottelee sua ja tekee sillee hienosti (mulla ei kyllä voi vielä mitenkään hirveen hienosti tehä mitään ku en osaa vielä ratsastaa mitään hirveen hienoja juttuja...;) sen mitä pyydät siltä niin tulee sellanen kiva fiilis ♥


♥♥


Onnistuminen Se on kans tosi kivaa jos on kauan yrittäny jotain juttua, ei sen tarvi olla ees mikään iso juttu, mutta se on kuitenki tosi kivaa ku onnistuu jossain asiassa.

♥ Kaverit Kavereiden kanssa on tosi hauskaa viettää aikaa ja tehdä jotain sellasta, mistä kumpikin tykkää.

No niin, tää postaus alkaa olla nyt tässä. Tää oli vähän erilainen postaus mitä yleensä teen, mutta ei se mitään haittaa, eihän?

Laittakaa kommenttia, koska niitä on niin mukava lukea, varsinki jos ei saa yleensä kauheen paljon mitään kommentteja. Ja laittakaa myös tuonne kommentteihin postausehdotuksia, niin voin niitä sitten aina joskus toteutella. Ja muuten nyt aion aika lähiaikoina tehdä My Dayn ihan kuvina, koska oon nyt löytäny sen johdon millä saan kännykästä kuvia koneelle, niin sillä voin sitten vähän kuvailla. 

Mutta moikkaaa!!