Nyt ei oo siis sen takia tullut vähään aikaan postauksia, koska oon ollu sairaana ja sitten en oo muutenkaan vaan kerenny/pystyny.
Mutta nyt tulee taas tällästä kesäkuvapostausta. Ulkona on nyt vihdoin ihanan kesäistä, että siellä on niin hauskaa kuvailla kaikkea kesäistä (ja vähän muutakin kyllä...). Mutta mennään nyt jo suoraan niihin kuviin ilman mitään pidempää introa.
| Mauno <3 |
| Ja tässä on Hilma <3 |
Tuossa nyt nuo kuvat. Seuraavaa postausta odotellessa, joka tulee varmaan huomenna tai ylihuomenna, niin MOIKKA!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kiitos, kaikille ketkä kommentoivat blogiini positiivisesti! :)