Kävin sunnuntaina mun kaverin Ellin kanssa Zeppeliinissä. Ajattelin tehdä sieltä tälläsen ostosten esittely-postauksen. En ala tähän alkuun höpöttelemään enempää, mennään suoraan niihin ostoksiin;
Sitten ostin Prismasta vähän koulutarvikkeita. Ostin sieltä siis kaks tuollasta Stabilo-kumia ja muistilappuja. Nuo kumit maksoi 1,95€ ja muistilaput vissiin 3,95€.
Sitten ostin Glitteristä tollasen kasan pompuloita. Mulla menee tosi helposti pompulat hukkaan niin nuo tuli tarpeeseen :) Ja nuo maksoi yhteensä 3,90€.
Ostin muuten vielä H&M:stä kaka perus toppia, mustan ja valkosen, mutta en saanut niistä tänne kuvaa, koska niihin tuli outoja palloja.. Aina muuten jos yritän ottaa vaatteista tänne blogiin kuvia niin niihin kuviin tulee sellasia palloja.. :D Mutta ei palloista sen enempää, tää pikainen ostosten esittely oli nyt tässä, moikka!
Ostin Seppälästä tuollasen EOS-huulirasvan. Seppälästä ostin myös mustan kynsilakan, mutta en ottanut siitä tähän kuvaa. Tuo EOS-huulirasva maksoi 8€ ja se kynsilakka 3,95€.
Sitten ostin Prismasta vähän koulutarvikkeita. Ostin sieltä siis kaks tuollasta Stabilo-kumia ja muistilappuja. Nuo kumit maksoi 1,95€ ja muistilaput vissiin 3,95€.
Prismasta ostin myös tuollasia pieniä Stabilo-kyniä. Oon aika kauan halunnut tollasia ja nyt löysin niitä Prismasta niin ostin nuo. Tuo maksoi 14,95€.
Sitten ostin Glitteristä tollasen kasan pompuloita. Mulla menee tosi helposti pompulat hukkaan niin nuo tuli tarpeeseen :) Ja nuo maksoi yhteensä 3,90€.
Ostin muuten vielä H&M:stä kaka perus toppia, mustan ja valkosen, mutta en saanut niistä tänne kuvaa, koska niihin tuli outoja palloja.. Aina muuten jos yritän ottaa vaatteista tänne blogiin kuvia niin niihin kuviin tulee sellasia palloja.. :D Mutta ei palloista sen enempää, tää pikainen ostosten esittely oli nyt tässä, moikka!



















