Nyt tulee postausta, jossa kerron vähän mun kuulumisia. Nyt vähän aikaa kaikki kuvat täällä blogissa on otettu mun kännykällä, eli ne ei oo kauheen laadukkaita, mutta pakko kuvata kännykällä koska kamera on rikki.
Nyt on siis tiistai. Tänään mulla loppui koulu jo yhdeltätoista niin pääsin aikasin kotiin. Mulle tuli yks mun kaveri ja se lähti kolmen aikaan. Sitten joskus neljän aikaan lähdin yhden mun toisen kaverin kanssa kirpputorille ja muutenkin kauppaan. Sieltä mulla tarttu mukaan rannekello, kukkaro ja pompuloita.
Ostin tuollasen pikkukukkaron, koska se oli niin söpö :3 Se maksoi 3,90€
Sitten ostin tuollasia minipuhelinlankapompuloita (pitkä sana?), koska mun pompulat katoaa aina jonnekki, joten mää tarvin tollasia. Nuokin makso 3,90€
Sitten ostin vielä tuollasen söpön pöllökellon :3 Huomaa että tykkään pöllöistä... ;) Mutta tuo on tosi kiva tuollanen musta ja hintaa tuolla oli 10€
Tuossa mun kaikki tämän päivän ostokset ja lopetan tän postauksen nyt tähän, koska mun pitää mennä siivoomaan, pakkamaan reppu ja ja ja... Joten moikkaa!!!




Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kiitos, kaikille ketkä kommentoivat blogiini positiivisesti! :)