Sivut

tiistai 16. helmikuuta 2016

ASIAA

Moikka! 

Nyt mulla ei (yllättäen...) oo oikein mitään aihetta, ja siitä tässä postauksessa kirjoitankin. Eli en oikein keksi mitään postausaihetta, koska olis varmaan aika tylsää jos aina tulis niitä samanlaisia kuulumispostauksia, mitä nyt on tullu. Ja muutenkin, nyt ei oikein oo inspiraatiota kauheesti bloggaamiseen. Eli pidän täällä blogissa tauon, niin pitkän että jaksan taas alkaa postaamaan aktiivisesti ja inspiraatiota löytyy bloggaamiseen.

Mutta muistakaa, että vaikka tää blogi onkin nyt tälläsellä tauolla, niin voitte silti laittaa siihen kysymyspostaukseen (mistä oon tässä viime postauksissa maininnutkin) kysymyksiä. Ja muutenkin postausehdotuksia, mää varmasti niitä toteutan vielä tämän vuoden puolella ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kaikille ketkä kommentoivat blogiini positiivisesti! :)