Käytiin ekana päivänä (maanantaina) kattomassa Colosseumia. Ei vielä menty sinne sisälle, mutta oltiin siinä ulkona kattomassa ja kuvaamassa sitä. Käytiin siellä sisällä pari päivää myöhemmin, tais olla torstaina. Se oli mun mielestä tosi hieno ulkoa ja myös sisältä! :)
![]() |
| Colosseum ulkoa päin |
![]() |
| Colosseum sisältä |
Se meijän majapaikka oli tosi lähellä (500 metrin päässä) sellasesta suihkulähteestä, Fontana di Trevistä. Käytiin siinä suihkulähteellä kaks kertaa sen meijän matkan aikana. Ja sekin oli mun mielestä hieno :)
Käytiin tiistaina Pietarinkirkossa. Kiivettiin myös sinne Pietarinkirkon kupoliin. Ne portaat mitkä sinne meni, oli välillä niin kapeat, että ei melkein mahtunu kävelemään "normaalisti", vaan piti mennä sillee sivuttain. Niistä portaista en saanut yhtään kuvaa, mutta on mulla sieltä muualta vähän kuvia :)
![]() |
| Pietarinkirkko sisältä |
![]() |
| Pietarinkirkon kupolista otettu kuva :) |
Tossa oli ne nähtävyydet ja paikat mistä aioin tässä teille kertoa. Aattelin myös esitellä tän postauksen lopussa mun ostokset sieltä Roomasta. En tee niistä mitään erillistä postausta, koska ostoksia oli sen verran vähän. Mutta esittelen ne siis nyt:
Ostin kolme kynsilakkaa OVS:stä. Yks tuollanen purkki maksoi 2,99€.
Sitten ostin myös tuollasen BabyLips Electro-huulirasvan. Ostin tuonkin OVS:stä. Tuo maksoi 3,99€.
Ostin tuollasen paidan OVS:stä. Tuo oli mun synttärilahja (mun synttärit oli 4.3), sain valita Roomasta jonku lahjan. Mutta tuo maksoi 24,95€.
Tuossa oli mun kaikki ostokset. En oo kauheen hyvä selittämään tälläsista matkoista, mutta päätin, kuitenki tehä tän postauksen. Toivottavasti tykkäsitte tästä postauksesta ja muistakaa laittaa tonne postauksen alla oleviin arvosteluihin, että mitä tykkäsitte tästä postauksesta. Ja laittakaa myös kysymyksiä siihen kysymyspostaukseen (oon sanonu siitä jo kolmessa postauksessa, mutta ei oo tullu vielä yhtään kysymysyä..:D). Tää postaus oli tässä, moikka!
















Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
Kiitos, kaikille ketkä kommentoivat blogiini positiivisesti! :)