Sivut

tiistai 19. tammikuuta 2016

ALKUVUODEN KUULUMISIA

Moikka! Tää on vasta eka postaus tälle vuodelle, koska en vaan yksinkertaisesti oo keksinyt mitään aihetta mistä postata. Joten muistakaa siis ehdotella tuonne kommentteihin, jos tulee jotain postausehdotuksia mieleen. Ja muuten, aion tehdä sen kysymyspostauksen sitten kun on tarpeeksi kysymyksiä, niin siihenkin voitte laittaa kysymyksiä jos keksitte.

Nyt on vihdoin tullut enemmän lunta ja pakkasta, paitsi että mun puolesta pakkasta sais olla ainakin 10 astetta vähemmän, koska ei oikein tarkene olla kauheesti ulkona, vaan heti tulee kylmä. Mutta kylmyydestä huolimatta (-25.2... hrr) kävin äsken ottamassa kuvia tänne, joten laitan nyt ne tähän. 









Tuossa oli mun blogihistorian ekat lumiset kuvat. Sori muuten jos jotku kuvat on vähän epätarkkoja, koska mun kamera millä tavallisesti kuvaan on vieläki rikki, joten kaikki tän blogin kuvat mitä tänne laitan on kuvattu mun kännykällä, missä ei oo mikään huippulaatu. 

Mutta ei mulla muuta asiaa ollu, tulin vaan päivittämään tätä blogia, ettei taas tuu kauheen pitkää taukoa. Ja muuten, muistakaa lähettää siihen kysymyspostaukseen kysymyksiä, niin vastaan niihin sitten kun niitä on tarpeeksi, eli ainakin 20. Mutta meen nyt kertaamaan kokeeseen, moikka!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos, kaikille ketkä kommentoivat blogiini positiivisesti! :)